Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ECU или имобилайзер 2.4jtd 150кс.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Смисълът е, че токът е голям за да мине само през комутатора на контактния ключ. Като дадеш контакт трябва да цъкне релето и така да се захранят по-мощните вериги.

    Сега да се върнем на релето. С поставено в цокъла реле и на контакт сигурно на извод 86 мериш +12V. Ако е така, то провери веригата от извод 86 до пин 13 на ECU - то. На него трябва да излязат 0V (шаси) за да включи релето.
    Замерих при махнато реле, без колата да е на контакт и на извод 86 си има постоянни +12 V. За това ми стана интересно как работи това реле като е постоянно захранено.
    "веригата от извод 86 до пин 13 на ECU - то. На него трябва да излязат 0V (шаси) за да включи релето." - това не го разбрах.Да не би да имаш в предвид извод 85? Ако е така, значи релето се управлява по "-" или аз се бъркам.
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
    ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщение
      Замерих при махнато реле, без колата да е на контакт и на извод 86 си има постоянни +12 V. За това ми стана интересно как работи това реле като е постоянно захранено.
      "веригата от извод 86 до пин 13 на ECU - то. На него трябва да излязат 0V (шаси) за да включи релето." - това не го разбрах.Да не би да имаш в предвид извод 85? Ако е така, значи релето се управлява по "-" или аз се бъркам.
      Не бъркаш.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #33
        Да уточним финално.

        Схемата:



        Релето се управлява от ECU - то по шаси.

        На извод 85 трябва постоянно да има +12V. На извод 86 трябва да дойдат 0V от ECU - то (пин 13) за да включи релето.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Да уточним финално.

          Схемата:



          Релето се управлява от ECU - то по шаси.

          На извод 85 трябва постоянно да има +12V. На извод 86 трябва да дойдат 0V от ECU - то (пин 13) за да включи релето.
          Така, да докладвам до къде стигнах.
          Схемата е малко объркана. Местата на 85 и 86 са на обратно. В реалност на 86 имаме постоянно +12V, a 85 уж трябва да е вързано към ECU' то на пин 13.
          Но явно кабела е прекъснат някъде и няма верига между пин 12 на B1 към пин 13 на ECU'то.
          Последен въпрос: кабела директен ли е до ЕКУ'то или минава през някаква междинна букса.
          Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
          ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщение
            Но явно кабела е прекъснат някъде и няма верига между пин 12 на B1 към пин 13 на ECU'то.
            Това се очакваше и е добра новина, щото иначе изходът на ECU - то (пин 13) можеше да е фирясал.

            Ако е вярна схемата, няма междинна букса. Опроводен ли е пин 13 на ECU - то? Проводникът трябва да е жълт с тъмно синя ивица.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:09.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Това се очакваше и е добра новина, щото иначе изходът на ECU - то (пин 13) можеше да е фирясал.

              Ако е вярна схемата, няма междинна букса. Опроводен ли е пин 13 на ECU - то? Проводникът трябва да е жълт с тъмно синя ивица.
              Да, опроводен е кабела. И в двата края ( B1 и ECU) е жълт обаче с черна ивица.
              Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
              ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщение
                Да, опроводен е кабела. И в двата края ( B1 и ECU) е жълт обаче с черна ивица.
                Може да е грешка в означението на схемата или синьото да е станало черно

                Както и да е. Щом цветът е еднакъв от двете страни а верига - йок, пусни си един нов кабел вместо да дириш, къде е прекъсването и си в джаза.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Най - накрая всичко е готово. Пуснах нов кабел и всичко си дойде на мястото.
                  Още веднъж големи благодарности на колегата за търпението към такива като нас. За пореден път ми помогна за решаване на проблема.
                  Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                  ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                  Comment


                  • #39
                    Утре и мен ме чака същия гърч.Днес бях по задачи.Паркирах и реших след малко да преместя колата.Дадох контакт,натиснах бутона и никой.Никакъв звук от стартер.Четене на грешки ,ровене из нета и нищо.Та и аз стигнах до две релета за стартиране.В краката на пасажера са и утре ще видя дали съм се насочил правилно.В осем ще я вдигна на пътна помощ и в ауди унион .На времето бяха оторизиран сервиз на ауди.Тия каляски имат толкова излишна електроника ,че псувните ми нямат почивен ден.Карал съм 5 алфи и не помня да съм оставал на пътя.Колегите на които съм обещал пратки ,моля да ме изчакат малко до като си взема талигата от сервиза.
                    До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                    Comment

                    Working...
                    X